dinsdag, 11 november 2014

807. Kabouter Pinnemuts

141111-105804-DSCN1657.JPG

‘Op deze stoelen zitten geen padden’ dacht kabouter Pinnemuts en hij vond de verwondering.

Om de ganse reeks foto’s van onze wandeling langs de Anti-tankgracht te zien, klikken we gewoon op de volgende URL:

http://vanons.skynetblogs.be/archive/2014/11/11/97-natuurvrienden-in-schilde-oelegem-8323575.html

Foto Gidsjoris: 141111-105804-DSCN1657

Zet deze foto gerust op uw screensaver of deel hem met Facebook.

17:47 Gepost door Joris Luyten | Commentaren (23)

Commentaren

Mmm.. oesterzwammen! heb je er geplukt? :-)
Groetjesss!

Gepost door: mizzD | dinsdag, 11 november 2014

Een zeer mooie foto van de zwammen!

Gepost door: Joke | woensdag, 12 november 2014

een mooie geslaagde foto

Gepost door: merel | zondag, 16 november 2014

Was vandaag in de t.-Carolus Borromeüskerk... praatje gemaakt met één van jouw collega's :-)
Zonnig op het plein... prachtige dag om A'pen te bezoeken.
Groet,
L

Gepost door: lucretia | zondag, 23 november 2014

Sorry, ik kan voorlopig geen berichtjes doorsturen, waarschijnlijk door een bug in de software van Skynet. Het is gesignaleerd en ik ben benieuwd of ze dit snel gaan oplossen. Identiek hetzelfde is al meermaals gebeurd.

Gepost door: Gidsjoris | donderdag, 27 november 2014

NOG ALTIJD GEEN ANTWOORD VAN SKYNET!!!

Gepost door: Gidsjoris | donderdag, 27 november 2014

WE KUNNEN NOG ALTIJD NIET VERDER!
SKYNET FAALT VOOR MIJ! WANNEER KAN IK HIER TERUG BLOGGEN, EN WANNEER WIL SKYNET EEN DEFTIG ANTWOORD STUREN IN PLAATS VAN ER EEN TE BELOVEN?

Gepost door: Gidsjoris | zondag, 30 november 2014

Wat raar Joris.. voor praktisch iedereen zijn die problemen allang verleden tijd weer.. ík heb er in ieder geval geen last meer van.. maar als ik dít hier zo lees, dan ga ik dat héél snel afkloppen op ongeverfd hout!!
Ik hoop dat je je adem niet inhoudt zolang je wacht op antwoord van Skynet.. want die laten je gewoon stikken hoor!
Groetjess!

Gepost door: mizzD | zondag, 30 november 2014

VANDAAG WEER EEN RAPPEL GESTUURD. ALS SKYNET DIT PROBLEEM NIET VLUG OPLOST ZAL IK EEN NIEUWE BLOG BEGINNEN MOETEN STARTEN, MAAR ZEKER NIET MET SKYNET!
DE KLANTENDIENST ZAL NOG MAAR EENS ZO SNEL MOGELIJK EEN ANTWOORD STUREN ...
(Ik heb hun id. toegevoegd aan mijn contactpersonenlijst). Hun automatisch antwoord:
Uw mail werd goed verzonden. Onze Klantendienst zal u zo snel mogelijk een antwoord sturen (tijdens de kantooruren).
Opgelet: Voeg het adres id923396m00@belgacom.be toe aan uw contactpersonenlijst. Dit om te vermijden dat ons antwoord in uw spamfolder terechtkomt.

Gepost door: Gidsjoris | woensdag, 03 december 2014

We converseren met skynet. Het loginadres is juist en toch lukt het niet.
Ik hoop dat het morgen lukt!

Gepost door: gidsjoris | donderdag, 04 december 2014

HET LUKT NOG ALTIJD NIET!
Nu stelt Skynet voor om (heel voorzichtig!?) een nieuw account te maken, met een ander e-mailadres, dat dan de nieuwe login zou worden. Dan zouden ze volgende dinsdag aan een buitenlandse partner vragen om al de rubrieken te transporteren en dan zou het tegen volgende dinsdag MISSCHIEN al in orde kunnen zijn. Ik heb hen gevraagd of ik dezelfde URL kan houden en wacht op antwoord.
Ik vind dit een twijfelachtige en weinig elegante oplossing.
Ik krijg steeds de melding dat Skynet mijn login (oud e-mailadres) niet kent. Vroeger was dat ook soms, maar na een tweede of derde poging lukte het toch steeds. Er is dus iets veranderd bij Skynet en ik wil dat ze dit ZELF oplossen.

Gepost door: Gidsjoris | maandag, 08 december 2014

Vandaag heb ik op verzoek van Skynet een nieuw account aangemaakt.
Afwachten is de boodschap. Nieuwe rubriekjes zijn in opbouw en morgen kunnen we misschien herstarten, zonder dat er ook maar een postje verdwijnt. Spannend!

Gepost door: Gidsjoris | maandag, 08 december 2014

Nieuwe rubriekjes klaar. Lukt voorlopig nog niet. De volgende 3 dagen zal het druk, druk, druk zijn, en kan er meer dan waarschijnlijk niet geblogd worden.
We blijven hopen!

Gepost door: Gidsjoris | dinsdag, 09 december 2014

Het lukt nog steeds niet!!!
Ik vraag me af of de mensen die ermee bezig zijn geen hulp durven vragen aan collega's dIe het wel kunnen oplossen.
IK WIL RUBRIEKJES POSTEN EN SKYNET KAN HET BLIJKBAAR NIET OPLOSSEN. HOE IS DIT IN HEMELSNAAM MOGELIJK???

Gepost door: gidsjoris | donderdag, 11 december 2014

Een volle week nadat ik op verzoek van Skynet een nieuw account aanmaak kan ik nog steeds niet op mijn eigen blog schrijven!
Ze gingen het over een andere boeg gooien, maar er komt geen oplossing boven water.
"Skynet gaat het voor u niet oplossen" voorspelde MizzD. Een verstandige vrouw. In al mijn wanhoop vrees ik dat ze gelijk heeft.

Gepost door: Gidsjoris | maandag, 15 december 2014

Kan er mij iemand van Skynet vertellen:
Waarom mijn oorspronkelijke Login luyten.joris@skynet.be verwijderd is?
Waarom men vraagt om een nieuw account (google) te maken, waarna Skynet via een buitenlandse partner mijn blog zou overzetten naar het nieuwe account, om zo te proberen aan te loggen (met gidsjoris@gmail.com) en waarom dat niet lukt?
Waarom Skynet de oorzaak van het probleem niet kan of niet wil zeggen?
Waarom men geen manier vindt om mijn probleem op te lossen, door de oorzaak van het probleem aan te pakken bij voorbeeld?
Ik kan verdomme mijn Kerstkaart niet eens op mijn blog zetten!
Na talloze e-mails op en neer is er na zoveel weken blijkbaar geen oplossing in zicht.
Heeft er een know-hower van Skynet het bedrijf verlaten?
Deze blog ( http://gidsjoris.skynetblogs.be ) + de 4 gelinkte blogs, zijn voor mij en voor de mensen die ik gids uiterst belangrijk, omdat ik na mijn rondleidingen via dit medium nuttige bijkomende info wil geven.
Dit alles ligt nu al een maand stil, terwijl ik in de kategorie Senioren steeds in de top3 sta van meest bekeken blogs.
Ik krijg zelfs geen antwoord meer.
Heeft men het opgegeven bij Skynet, of komt er nog een valabele oplossing?

Gepost door: Gidsjoris | dinsdag, 23 december 2014

't Is gebeurd!
We kunnen niet blijven wachten tot Skynet ons blogprobleem oplost, en zijn fan geworden van Seniorennet.
WE ZIJN DUS GESTART MET EEN NIEUWE BLOG:
http://blog.seniorennet.be/gidsjoris/
We wensen iedere bezoeker veel leesplezier in 2015, 2016, 2017, ... en hopelijk vaal verder.

Gepost door: Gidsjoris | donderdag, 25 december 2014

We zijn benieuwd. Skynet heeft mijn telefoonnr. gevraagd om mij (in zeer uitzonderlijk geval) te assisteren bij het maken van een nieuw logon met paswoord. Ik heb dit dadelijk doorgegeven maar het duurt nu wel vrij lang.
Ondertussen zie ik soms dingen verdwijnen en weer verschijnen op mijn blog. Blijkbaar ligt het toch vrij moeilijk.
Razend benieuwd of het hen lukt?

Gepost door: Gidsjoris | vrijdag, 02 januari 2015

Skynet geeft het op en lukt er niet in om hun bug te repareren, shit happens. Toch ben ik een beetje dankbaar dat ik hier bijna 10 jaar mijn eieren ben kwijtgeraakt. Ik heb een nieuw logon gekregen, moest ergens een nieuw account aanmaken met nieuw paswoord, en ik kan nog steeds geen nieuwe rubriekjes maken.
Ik gebruik mijn blog hier nu als visvijver voor mijn nieuw blog:
http://blogs.seniorennet.be/gidsjoris
Bedankt Skynet om deze blog open te houden; en wie weet fixen jullie het nog.

Gepost door: Gidsjoris | maandag, 19 januari 2015

Goeie morgen Joris via het blogje van Jeske tuinhorst op je blogje en hier terecht gekomen, en wat is alles prachtig ik kom zeker nog langs
Groetjes Nikki

Gepost door: Nikki | zondag, 25 januari 2015

j'apprecie votre site internet et je me permet de mettre un lien vers le mien . n hesitez pas a visiter !

Gepost door: plombier paris | zaterdag, 21 februari 2015

Beste,

In een oudere post op een andere website sprak u over de schilder Posenaer. Hebt u er nog schilderijen van?

Mvg,

Julie

Gepost door: Julie | vrijdag, 27 februari 2015

Hallo Julie,
we hadden er 7, en hebben ze allemaal verkocht. Veel te goedkoop, maar aan iemand die er zeker zorg voor draagt en een grote fan van Posenaer.
Groetjes,
Joris

Gepost door: Gidsjoris | zaterdag, 21 maart 2015

De commentaren zijn gesloten.